Lorde Ben yaşadım geçen yıl. 6.haftada gittim 5mm keseyi gördük. Doktor 8.hafta gel kalp atışı için dedi. Gittik ve içinde bebek olmadığını kesenin boş olduğunu ve hemen kürtaj olmam gerektiğini söyledi ve oldum.
Alyamm Lorde peki belirtileriniz varmıydı gögüste şişlik ağrı vucutta yanma sık idrara çıkma sabaha karşı mide bulantısı gibi
Mervebtnrr Canım benimde ilk hamileliğim bos gebelikti 8 hafta bekledim bi umut belki geç döllenme fln olmuştur diye ama daha sonra doktorum şimdiye kadar kalp atışını fln duyardık kendisini görürdük dedi bende kürtaj olmaya karar verdim 3 ay ilişki yasağı koydu ocakta kürtaj oldum şubatta ilk adetimi oldum ve kendimi hazır hissettim ilişkiye ve ondan sonra adet görmedim şuan 27 haftalık hamileyim
Alyamm Mervebtnrr peki belirtileriniz varmıydı gögüste şişlik ağrı vucutta yanma sık idrara çıkma sabaha karşı mide bulantısı gibi
Mervebtnrr Sende bekle acele etme evet zor bi durum yine aynısını yaşar miyim korkusu da oluyor ama inan hepsi geciyo kurtajdan sonraki gebelik daha sağlıklı olur diyolar
Lorde Alyamm Hayır hiçbir belirtisi olmamıştı. Ama içime doğmuştu icimde bebek yok gibi hissediyordum.
Lorde Alyamm Ben de şu an 33 haftalık hamileyim. Kurtajdan sonra 3 hafta kadar bekletti doktor. 7 ay sonra tekrar hamile kaldım. Bence aklina getirme. Benim aklıma gelen başıma geldi çünkü.
Mervebtnrr Alyamm mide bulantm yoktu ama baş ağrısı göğüslerde şişkinlik kaşık ağrısı bunlar vardı canım
sudamlasi Alyamm canım bende yaşadım boş gebelik bizim ki genetik rahatsızlıktandı yani boş gebelik sebepsiz yere olan bişey değil bi belirtisi de olmuyo ancak ultrason da belli olur 8-9.haftaya gelince hala bebek yoksa kese varsa tanısı konulur.
Mervebtnrr Benim doktorum genelde ilk hamileliklerde olur demişti. Eğer bos gebelikse seninki de üzülme kendini hazır hissedince tekrar denersin en azından ilk adetini olduktan sonra rahim kurtajdan snra açık olduğu için hamilelik hemen oluyo canim
Kagan_pasa2 Ben 2 kere boş gebelik gecirdim. Normalde tekrar etme orani çok düşük. Ama imkanin varsa lutfen pihtilasma ve genetik testi yaptir 2. Hamileligi bekleme.
Alyamm Rabbim hayırlısını versin herşey ondan geliyor 7 haftamın başında doktor kontrolum var inşallah hayırlısıyla duyucam görücem bebeğimi