Kraa195 bugün bendede aynısı oldu 36 haftalık oldum nstdede sancım çıkmıştı geçen hafta salı günü.doktorum prrşembeye kadar doğurmazsan görüşürüz dedi ama bugün iki defa sağbacak arasında sancı olıştu kısa süreliğine.ama yürürken oldu bel ağrım falan olmadı anlamadıö gitti.