DurununAnnesi2403 bende sağlık ocağında yaptırdım ebeler ve hemşireler yapıyorlar… Devlet kadınların belli yaşlarında erken teşhis için yapılmasını önerdiği birsey.. Hatta rutin kontrole gittiğimde bana sordular test yaptırdin mı diye hayır dedim yaptırma şartlarını söylediler 3 gün mü ne ilişki olamayacak vs diye o gün hepsine uygundum gel alalım o zaman dediler. He bide şu var her sağlık ocağında olmuyor sanırım her yerde pilot bir sağlık ocağını belirlemisler oralarda yapılıyor diye biliyorum….