Dirik https://imgyukle.com/i/E05G6b Bugun adet bitiminin 7. Günü arkadaşlar yumurtlama gormusmuyum yoksa cokmu erken ilk kez yapiyorum bilgi verirmisiniz
Irmm2816 Dirik evet yumurtlama canım erken mi bilemiyorum ben adet bittikten 5. Günü gördüm benimde erkendi yani
Emedko Dirik 7. Gün yumurtlama cnm değerlendir mutlaka . Testi yapmaya devam et yarın silik çıkarsa cstlamistir yumurtan .
Dirik Emedko yumurta çatlamış demek gebelik oldugu anlamına mı gelir canim kusura bakmayın bilmediğim için soruyorum
Emedko Dirik hayır cnm . Yumurtanın çatlaması yani gebelik için uygun gün demek . O günlerde ilişki olursa gebelik oluşma ihtimali yüksek cnm . O yüzden dün, bugün ve yarını değerlerdirmen uygun olacaktr . Hayırlısı olsun inşallah
Dirik Irmm2816 ay hadi inşallah çok sevinirim senin adına 💙 ya ben 2 kimyasal 1 dusuk yaşadım en son yumurtlama testine yöneldim bugun sabah test yapamamistim biraz önce yapıp boyle görünce çok şaşırdım yani inşallah bende sende güzel haberler alırız 🤲🏼☺
Irmm2816 Dirik inşallah Allah isteyen herkese nasip etsin amin 🥰 bakalım ama olcak gibiyim ağrım var inşallah olmamda hakkımızda hayırlısı olsun Allah tez vakitte nasip etsin inşallah bize hepimize ❤️
Irmm2816 Dirik Allah sabır versin canım üzüldüm ama en azından oluyor demekki güzel düşün Allah inşallah sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin 😊
Unlukacar Dirik yok hayır canım çatlayınca sprem tutuyor oyüzden yumurtlamadan itibaren 3 gğn birlikte olunca ara vermemiş oluyorsun ben gebeliğimi reglime 6 gün vardı ovulasyon testi yapmıştım yine çift koyu çizgi çıkmıştı öyle öğrenmiştim
Ccaannsseell Dirik evet yumurtlaman olmuş canım. Bugünü yarını ve öbürgünü değerlendir. 😊 Yarın tekrar test yap t çizgisinin silikleşmesi gerekiyor çatlama olduğunda.
Bfduam Unlukacar regline 6 gün varken yumurtlamanın kaçıncı günüydü? Hayırlı olsun yavrunuz şimdiden🤲
Aloneanqel Dirik yumurtlama günü canım. Dünü bugünü yarını güzelce değerlendir ve ayaklarını dik 30 dk (yerinden kalkmadan dik ama) banyonu sabaha bırakman lazım. Bir de gebelik düşünmemen lazım. Bu ay deniyorum ama inşallah gelecek ay kalırım bu ay olmadı demiştim
Gulcingezer Dirik yok baya net baksana kipkirmizi olmus yumurtlama gormussun bgunle beraber 3 4 gunu mutlaka degerlendr test siliklesene kdar yapmaya devam et
Unlukacar Bfduam teşekkür ederim canım 29 aralıkta yumurtlama gösteriyordu 7 ocakta test pozitifti o gün kan verdim hemen hamileydim