Nidanur Bsrkya benimde sancılarim var sezeryan olcm ama evdeym bekliyorum 2 gün once yattim hastanede sabah kontrolum var bnada dua edin kızlar
Thurkan29 Bsrkya Uysll Benimde yarın kontrolüm var .36+4 üz.O yüzden uyuyamıyorum.Panik atağım var malesef…
Arife1126 KaranAlpgeliyor ayyy 4 buçuk saatin kalmış😍 Çok heycanlı ya 😍🙏🏻 Rabbim sağ salim kavuşmanızı nasip etsin inşallah🙏🏻😍😍
Anneoluyorummmm Bsrkya Bendeeeeeeeee🥰 Allah yardımcımız olsun inşallah sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🙏🙏🙏🙏🙏🧿🧿🧿🧿🧿
Arife1126 Bsrkya ya çok heycanlı😍😍😍 Rabbim sağ salim kavuşmanı nasip eylesin inşallah🙏🏻😍 Allahım yar ve yardımcın olsun🙏🏻🙏🏻😍 Çok güzel bişey ya rabbim bizlerede o mutluluğu heycanı yaşamayı nasip eder🙏🏻😍
Bsrkya KaranAlpgeliyor yaptım bebişim iyi benim biraz ağrım var 🐣 sende durumlar nedir ? Bu arada benim oğluşun adı da karan 🌸🥰
KaranAlpgeliyor Bsrkya Emzirmeye çalışıyorum biraz zorlanıyor göğüs ucumu tutmakla silikon ucla tutturmaya çalışıyorum 😌 dün cooook ağrım oldu bugün biraz daha iyiyim boyun ve sırt ağrım var hafif ama bebişim iyi sağlıkla büyüsün Karan bebeklerimiz 🥰