Meltem35 36+3 haftalik hamileyim. Bu aksam yemek yerken bir anda ıslaklık hissettim. Pijamam bile ıslanmıştı. Ama denildiği gibi şakır şakır su gelmedi. Birdaha da birsey olmadı ağrım da yok. Hastaneye gitmelimiyim bilemedim
Umrankement Meltem35 bence gitmelisin eger idrar olmadigindan eminsen azda olsa cokta olsa hastaneye gidilmeli deniliyor .