Sedaaa95 Belki okumuşsunuzdur çok defa yazdım 😁 evlendikten sonra çok kilo aldım ve beklemediğim bir anda tam diyete başladıktan 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim şuan 10 haftalık hamileyim ve iyice salmış durumdayım ama kendimi böyle görmek sinirlerimi bozuyor ve vücudum bu ağırlığı kaldırırken zorlanıyor yani her yerim ağrıyor resmen kızlar. Karar verdim yarın sabahtan itibaren tartılacağım tam kilomu öğreneceğim (69 70 diye düşünüyorum inşallah daha fazla çıkmam) ondan sonra sağlıklı beslenmeye ve yürüyüşe başlayacağım abur cuburu hayatımdan çıkartıp yerine meyve ve süt koyacağım hem bebeğim için daha iyi hem benim için. Ben bunları yaparak kilo verirken sağlıklı beslenip yediklerimle sadece bebeğime kilo aldırırağım ki doğumdan sonra işim kolaylaşsın. Zor ama imkansız değil sağlıklı beslenip yürüyüş yaparsam kilo veririm hemde son ana kadar doğuma kadar diye düşünüyorum sadece bebek kilo alır :) benim gibi olan varsa gelin birlikte zayıflamaya çalışalım buradan verdiğimiz kiloları neler uyguladığımızı yazalım destek olalım birbirimize 😊
Biroglanannesiii Sedaaa95 Canım biraz yürüyüş yapıyorum daha sonra spor salonuna gidip koşu bandında biraz daha yürüyorum bisiklet sürüyorum vs pilates topuyla egzersiz yapıyorum bende aşırı kilo almaya başladım ve 2.trimestere girdim gireli bu sporlara başladım
Fasulyem2 Sedaaa95 ben 26 haftama kadar 13 kilo aldım cnm 64 kiloya çıktım sonra gebelik şekeri çıkınca diyete başladım ve 2 kilo verdim. Bebek aldı bu arada kilo falan şu an 33. Haftada yine 64 kiloyum 1 bucuk ayda verdim geri aldım ama şükür o hızlı almalarım devam etseydi çook daha alırdım yani. Veriliyomuş diyet yapınca şaşırdım ben de Ekmek yeme tam bugday ekmeği 1 dilim yiyebilirsin ara öğünler yap meyve çok az ye gece kaçamağı yapma. Çok veremesen bile en azından kilo alımın yavaşlar. Allah sağlık versin gerisi önemli değil takma kafana hamilelikte diyet beni zorluyo ne yalan söyliyim hele son aylar canım neler istiyo yiyemiyorum bebeğim için :(
3oglanannesi Sedaaa95 hamilelikte kusmadıpınız sürece kilo vermek sağlıklı değil az almak hedefiniz olsun doğumdan sonra verirsiniz
Biroglanannesiii Sedaaa95 Canım ben yürüyüşü başından beri yapıyorum ben 12 kilo aldım spor salonuna yeni başladım 1 hafta oldu henüz ölçülmedim hafif şeyler yapıyorum vermek değilde çok almamak amacım benim
Sedaaa95 Biroglanannesiii benim vermem lazım ya şuan çok fazla çünkü böyle kalmak istemiyorum. Beslenmeye dikkat ediyor musun
Biroglanannesiii Sedaaa95 Tabiki canım kahvaltı ara öğün akşam yemeği olarak ben ekmeği kestim sadece beyaz ekmek falan yemiyorum pilavda da bulguru tercih ediyorum
Biroglanannesiii Sedaaa95 Vücudun normalde de rahat kilo veren bir vücutsa canım doğumdan sonra zaten diyet ve sporla gider kiloların merak etme
Sedaaa95 Fasulyem2 bende kilo versem sadece bebek kilo alsa diye düşünüyorum. Birden kilo alınca kötü oldu. Daha başında kilo verebilirim gibi geliyor 2 3 ay daha kilo vermek için vaktim var gibi🙄
Mrymali Diyet yapmaktan çok veriliyor.bende 10 kilomu evde otururken qldim yuruyus yoktu evde hapsolmustum 28. Haftalikken 20 dk yuruyus dedi Kar fırtına çıktı gidemedim şimdi 34+2 deyim 40 dk yürüyorum. Aliyorum qma fütursuzca değil bebis qlsin diyee hersey yemiyorum. Bende pazartesi başlayacaktım iyi tesadüf olur. Sahur hazırlanıyorum kocam zorla veriyor napim bilmiyorum ekmek yeme günde 3 litre su yuruyus 3 ana 2 ara öğün yapılması lazım dedi… uyku düzenim allak bullak onu düzelttim basta
Sedaaa95 Mrymali bende 12 13 kilo aldım evde 1 senede. Kahvaltı da sadece 1 dilim tam buğday yiyeceğim onun dışında ekmek yok, abur cubur yok, tatlı tüketmem. Sağlıklı beslenip yürüyüş yaparsam 2 3 ay kilo veririm gibi geliyor
Fasulyem2 Sedaaa95 diyet yap bakalım insallah verebilirsin sağlıklı beslenmen bebeğe de iyi gelir :) vermezsen bence çok takılma cnm Doğurunca gidiyor kilolar 😌
Sedaaa95 Fasulyem2 ya etrafımdaki herkes böyle 70 kilosun bebek olana kadar daha alırsın doğum çok zor olur doğumdan sonra da veremezsin kalır bu kilolar seninle falan diyor. baya içim daraldı o yüzden vermek istiyorum inşallah veririm 😊
Fasulyem2 Sedaaa95 psikolojini bozmalarına izin verme herkes konuşur boşver hamileliğin tadını çıkar :) dikkat edersen daha iyi tabii ben hiç dikkat etmedim çok kilo aldım ve şekerim çıktı böylebi durum yaşama insallah
Sedaaa95 3oglanannesi kahvaltıdan ya da akşam sebzeden etten vazgeçmiyorum ki. Yemeğimi yiyeceğim ama yürüyüş yapacağım bol su tükeneceğim ve hamur işi çok yiyorum abur cubur bunları tamamen keseceğim. Bu şekilde kilo vermek neden sağlıksız olsun ki. Tam tersi olmaz mı sadece bebek için iyi olan şeyleri yemiş olacağım ben zatıflarım ama bebek kilo alır bu şekilde