Brglyksk_ benim geç döllenme oldu Eylül 14 de son adet dönemim di geçikti test yaptım negatif çıktı doktora gittim hamilelik gözükmedi Ekim Kasım adet olmadım tekrar kasımın 18 inde doktora gittim kese gözüktü ama bebeğe dair bi bulgu göremedi kan testi yaptı orda beta HCG yüksek çıktı,15 gün sonra tekrar gel bakalım dedi gittim 7+1 günlük hamile olduğumu öğrendim. Son adet dönemimle uyumlu değil gebeliğim 14 Ekim ile uyumlu dedi doktor ama şuan çok şükür hiç bi sıkıntım yok 23 haftalık hamileyim 😀😍