Smyye1B Sanki regl olucakmışım gibi kasıklarımda ağrı var bebeğimde sol tarafına toplanıyor. Neden oluyor acaba. Fikri olan var mı?
mervesglm Smyye1B Cansuzana normal canım büyüyor içerde baskı yaptığı için sancı oluyor. İçerde hissettiğimizin dışında hissetmediğimiz hareketleri oluyor onlarda sancıya neden olabiliyor. Kanama olmadığı sürece korkmanı gerektirecek bi durum yok. Yinede için rahat değilse doktoruna git elbette.
Busee2727 Smyye1B korkmayın kızlar normal 30 haftalığım bende de oluyor kasık ağrısı sanki bebek aşağıda toplanmış gibi
Cansuzana Bende öyleyim canım bu iki gündür bebek sürekli bı yerlere toplanıyor bazen tekmemi kasilmami anlamıyorum ama canımı acıtıyor