Elvanguzel taze-anne_ 1.gebeligim 34 haftalık 2.gebeligim 36 haftalık doğal doğum ikisinde çok şükür Şimdi 3.gebeligim inşallah zamanında doğum yaparım bebeklerim pramature olunca ve doğumdan çıkınca yanımda goremeyince çok kötü oluyorum
taze-anne_ NeseA maşallahhh :) bende 37deyim normal mi yaptınız acaba bebeğim kanalda ve kasılmalarım ve lekelenmem var normal mi yaptınız acaba:)
NeseA taze-anne_ evet canım hepsi normal. Kasılmaların olması çok iyi bebek daha rahat doğar inşallah en kısa zamanda yavrunu sağlıkla kucağına alırsın
sumeyra01 Benim ilk gebeliğim normal doğum düşünüyorum 39+3teyim ama hala ağrılar ve ağırlaşma ödem dışında bi belirti yok 🙄
taze-anne_ sumeyra01 umarım sizin için en sağlıklı şekilde gelir evladınız inanın nasıl olduğunun önemi yok sağlıklı olsun bize yeter :)
Yusevde Elvanguzel Haftada normal doğum mu yaptınız? Küvez durumlarınız oldu mu? Olduysa bebeğiniz sağlıklı mı? Bende 31. Haftadayım bel ağrısı şeklinde sancı giriyor doktor erken doğum olabilir dedi korkuyorum çok daha küçük🥺
Rabiaaa46 taze-anne_ bu 37 38 de doğum yapanları gördükçe beni heyecan basıyo 37 olucaz ve daha hazırlık yapamadım 🤦🏼♀️
Kbrkrt taze-anne_ 38+3 nişanım geldi belli belirsiz sancılar başladı 38+4 de akşam hastaneye gittim 50 dkka içinde doğum yaptım