13+4 haftalığım gebeliğimin başımdan beri yüzümün çeşitli yerlerinde sivilcelenme oluyo 2 haftadır daha da fazla arttı. Ve yüzümde de hafif kararma oldu gibi . Oğlumda yüzüme nur gelmiş gibiydi sivilcemde hiç olmamıştı . Ben bu sivilcelenmeyi ergenlik döneminde olduğunu hatırlıyorum . Biliyorum hormonlardan . Sizinde böyle mi ? Görünce sinirleriniz bozuluyormu 🤷♀️