Emimat Dualarınızı bekliyorum..sabah sezeryana alinicam..38.haftamda..plesantam ondan geliyor. Inşallah her şey yolunda gider
Cokomik Emimat rabbim sglikla kucaginiza almayi nasip etsin agrisiz acisiz guzel sekilde atlatirsiniz insallah
Narmina95 Emimat hiç korkmayın sağ Salim bebeğinze kavuşun inşAllah.Ben dünyanın en korkak insanı sezeryn oldysam herkes olur ☺️