Tubikayra user124578 bende 2.sezryanim olucak kasilmalarim epey oluyor, sqncim oluyor, bugund etansiyonum artmaya başladı rabbaim sağlık li bir şekilde evlatlarımızı almayı nasip stsn kucağımıza