Elif_adem1 32ye kadar uzaktan çalışma olacak şekilde devam ettim. 32den sonra 4 hafta çalıştım. (Üniversitede akademisyenim, yine uzaktan çalışacak şekilde ayarladılar sağolsunlar). 36’da izne ayrıldım artık. Çalıştığım süreyi doğumdan sonra kullanacağım.