Ozlm0916 Mervel01 bizim doğumda ağustosun başı yaza denk gelecek ama 2 ay sonra kış gelecek bende kararsız kaldım nasıl alisveris yapacagim konusunda 🤷♀️
Fatos91 Mervel01 ben 1 tane kısa kollu takım aldm diğerleri hep uzun kollu 0-3 ay çok kalın değil zaten Ağustos 2. Haftası benim de nasipse
funnymummy Mervel01 daha hiç birşey almamış ben 😂3 aylık almayı düşünüyorum bir kısmını daha sonrası için 3-6 ay bide erkek bebekler daha çabuk büyüyor gibi cinsiyete bağlı alacaklarım birazda bakalım
gulsererkan Benim doğumu da temmuz sonu ağustos başı görünüyor kısa kollu hiç bir şey almadım. İlk zamanlar giyemez kısa kollu diyorlar ama bilmiyorum 1 2 takım alınması gerekiyor mu
Aysaveminik Bende mevsimlik olarak tercih ediyorum genelde çünkü ilk aylar bebekler oldukça üşüyormuş sonraki aylarda zaten kışa denk geliyor
Kaya13 Mervel01 nasipse temmuz sonu Ağustos başı olacak doğumum biraz uzun biraz kısa kollu almayı düşünüyorum aslında çok sıcak olacak ama yenidoğan olacakları içinde uzun kollu giymeleri gerekiyor bakalım ne yapacağız 😂
mercimegin_annesiii Htcnal aaa ben 😂 bayramdan sonra başlıycam daha hiç bişey almadım detaylıyı bekliyorum heyecanla
hukukcuanne_06 Henüz almadım mayıs sonunda başlarım alışverişe diye düşünüyorum, ağustos sonu Eylül başı olacak nasipse doğum uzun kollu almayı düşünüyorum çoğu şeyini. Eylül ayında zaten dışarı çoj çıkmaz ekimde de ankara soğumaya başlıyo zaten
Limonzeytin Benımde ağsts sonu görünüyor bende alşverişe başlamadm yarın 20.haftaya giricem. Daha ne alacağma sizim gibi karar veremedim.