16+4 teyim 6. Haftadan itibaren sürekli kustum ne yesem çıkardım sofralarda ağladım balkonlarda sürünüyodum prilam çok iyi geldi ama dediğiniz gibi kusmayı engelleyip bulantı hep kaldı. Dün ilacım bitti bi cesaret denedim bugün hiç kusmadm inş bitmiştir 2. Trimester sözde balayı görcez bakalım