Alnes Kizlar cok sükür sonuna geldik sayilir kizcemle🙏🧿 Bakalim kücük hanim zamaninda mi gelecek yoksa yerinden memnun mu hala 😂 Sizde durumlar nasil ?
Yigitinannesiyim Alnes Bizim de son 8 gün 12 nisana planlı sezeryanım var aynı gün doğurucaz herhalde 😃
Alnes ReginaBrezza aynen ben de ilk bebegimiz ve cok heyecanliyiz. Dogum seklimiz de belli degil normal gibi görünüyo insallah da öyle olur hayirlisi diyelim 🖤
Eloscan ReginaBrezza benim de son 6 gün. Normal gelmeyecek gibi duruyor hanımefendi 🥰 kilosu biraz fazla. salı gününe kadar gelmezse doktor sezeryan tarihi verecek o da sanırım 11 nisan olacak.
Hasret2121 Bende son 8 gün Allah’ım hepimizi kolay kurtarsın dayanamıyorum ağrılara artık bir yerim ağrıyor demeye utanıyorum her yerim ağrıyor ah şu annelik rabbim sağ salim doğurmayı o hastaneden kucağımızda evladımız la çıkmayı nasip etsin inşallah ❤️
Alnes Yigitinannesiyim valla sizinki belli ne güzel benim ne olacagi da belli degil cok heyecan var, bugün kontrolüm var bakalim dr ne diyecek
Binnur81 Son 11 bnm de yarın kontrole gidecem bakalım ne oldu 🌼 kızımı sabırsızlıkla bekliyorum arkadaşlarımla ayniydik sezeryan oldular bnden önce kavuştular bn hala bekliyorum 🤰