Mucizecim Kizlar yarin saat 10.30 da 39 hafta sezeryan doğumum var dualarınıza talibim sagsalim kızımı kucağıma alayım ins endişe mutluluk korku arkada 19 aylik oğlumu birakmamin hüznü hepsi bir arada sağlıkla kurtulup evimize gelelim kızım ile oğlumun yanına dua istiyorum sizlerden
Mltmsncn Mucizecim benimde sabah 10 da kısmetse 🙏 sağlıkla ve kolaylıkla alalım inşallah kucağımza ❤️
nurcan_26g Mucizecim merhaba dogumunuz özelde mi devlette mi acaba saati yazdığınız için merak ettim🤗 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲
Kdrcyd Her şey çooool güzel olacak 😍 kavuşma anı gelmiş 🧿 Allah yardımcınz olsun , kavuşmanın tadını çıkar, kokusunu içine içine çek doyasıya 💐🧿
Ozlm0916 Hayırla sağlıkla kavuş kuzum evladına darısıda bizlere olsun inşallah böyle postları görünce heycanlanıyorum 🥰 doğumuma 10 saat kala stresten naparım acaba ben bide ilk gebeligim heycan dorukta cember daraldıkca içim daralıyor 6 aylık olduk 😋😋😋😊😇🥰
Mucizecim Ozlm0916 Ozlm0916 zaman su gibi geçiyor cnm bir bakmışsın vakit gelmiş hepimiz sağlıkla kavuşalım ins
nurcan_26g Feyzaylmaz Rabbim yardimciniz olsun inşallah sağlıkla kollarıniza alırsınız🤲 neden bu haftada alınıyor acaba açılma vs mi oldu
Mucizecim nurcan_26g üniversite hastanesinde olacak ama paralı gidiyordum ben dogumda paralı olacak hoca yapacak sezeryanimi