Minnosum19 Kızlar esenyurt reyapta normal doğum yapan var mı gönül hanıma gidip normal doğum yapan var mı çok merak ediyorum
Meleksi Bende gönül hanıma gidiyorum yani geçen hafta ilkkez gittim 2. Randevum yarın. Sezeryan yanlısı diyorlar ama daha benim çok yeni olduğu İçin onları henüz konuşmadık
Minnosum19 Meleksi evet canım bende daha konuşmadım ama yapılan yorumları okuyunca moralim bozuluyor direk sezeryana yönlendiriyor sezeryan yanlısı diye ne kadar gerçek acaba hiç normal doğum yaptırdığına denk gelmedim yorum olarak