TugbaSert Merhaba annişler biz bugün 39 haftaya girdik normalde 09.04 bekliyoruz bebeğimi oğlum olcak Allahın izniyle 🤲🏻 Hic ağrım yok hiçbişeyim yok hala acaba gelirmi artık gelsin istiyorum 🍀yada acılma icin dogum gelmesi icin fikriniz varmı ?
Hamza_Muhammed 39+1 den selam🤭 bizde de tık yok. 36 ve 37 haftalarda erkenden gelecek korkusu yaşarken şimdi bekliyorum da gelmiyor. 10 nisan normal dogum tarihi. Ama ne olur sonuc bilmiyorum. Yarın kontrolum var bakalım doktorumuz ne diyecek 💙
Eloscan Hamza_Muhammed benim de 39+1 benim de kontrol salı günü bebişin gelmeye gelmeye hiç niyeti yok gibi bakalım hayırlısı artık💕💕😇🥰