Netya Adetim 10 gün gecikti bu süreçte 2test yaptım negatif en son bugün yaptm oda negatif kan testi vermeye gerek yok değilmi bu durumda önce testte pozitifi görmek gerek
Ccanann Netya eğer adetlerin düzenli ve gecikme yaşamayan biriysen sen yinede emin olmak için kan testi ver
Mrsde Netya canım benim adetimde 12 gun gecikmisti ben test yapmistim ama hep negatif 13uncu gun yaptim cok cok silik çıktı kan verdim 375 le sonucumu ögrendim ve gec döllenme dediler. Istersen kan ver
Netya Ccanann evet düzenliydi ve gecikme yaşamıyordum ama 3testte de negatif çıkmazdı herlde hamilelik olsa diye düşünüyorum ama bilmiyorum yine de
Ccanann Netya geç dollenme olabilir o yüzden kesin sonuca varmak için kan testi vermek Çünkü önce kanda hcg hormonu yükseliyor sonra idrarda eğer yeniyse hamile olsan bile çıkmayabiliyor
Netya Aseltos9 2güne bir test yapayım kendim ilk olarak pozitifi görmeden de kan vermek istemiyorum nedense
Netya Mrsde o zaman birkaç gün daha bekleyip kendim bir test daha yapayım daha sonra olmadı kan testi yaptırırım