Hanifenal BarBeyzazer elinizde çok var mı banada bir parça gönderseniz kapıda ödemeli 🙏🏼🙏🏼 Hacıdan gelmiş birde en doğalı 🙏🏼🙏🏼
Fidan2 Ayyy Allah razı olsun gerçekten gönderebilir misin ya adresimi versem kapıda ödemeli olarak gönderebilir misin
Fidan2 Benım ikinci gebeliğm ılkı sezeryan, ıkıncıyı rabbim kısmet ederse normal yapmak istiyorum bunun için zorluyorum,, sancımın acılmamın olması için uğraşıyorum, yoksa yine sezeryana alırlar.
BarBeyzazer Fidan2 ben ikiz gebeyim o yüzden sezeryan olcam normal Doğum çok riskli risk alamayız dedi doktorum bana instagramdan ulaşın bilgilerinizi alır gönderirim @baris8beyza adresim
Hanifenal Fidan2 ilki sezeryansa en az 5 yıl geçmesi gerekirki çoğu doktor kabul etmiyor ikincinin normal olmasını. Doktorunuz onay verdi mi
Fidan2 BarBeyzazer kızkardesımın ınstagramı var oda hamile ondan size adresimi yollayım çok tesekkurederım Allah bin kere razı olsumn sizden, evlatlarınızı size, szı onlara bağışlasın.
BarBeyzazer Hanifenal fazladan olsa İnanın gönderirim benim için anneme getirmişler annemde şuan yarın alıcam ne kadar var hiç bilmiyorum
Mervemir Hanifenal bende de var doğumuma 10 gün kaldı sizin Doğuma ne kadar var ona göre benden sonra size göndereyim
Fidan2 Tüm gıttıgım doktorlar iki yıl gecmesı yeterli dediler bnm birinci çocuğum 31 aylık devlette de bi doktor buldum gel görüşelim dedi kabul ederse gdıcem, olmazsa sancımı evde çekip son anda gitmeyi dusunyorum hastaneye, evlatlarnızı rabbı m size bagıslasın ıhsallah , hayırlı, sağlıklı evlatlar rolsunlar, bnm ınstagramım yok maalesef sosyal hesapları kullanmıyorum da başka türlü nerden adresimi yazabilirim.
BarBeyzazer Fidan2 şimdi gördüm mesajı geri döndüm Allah sizden de razı olsun tek kargoyu karşılarsınız pek bişey tutmaz zaten yarın veririm kargoya
Fidan2 Sancı anında acılmanın kolay olmasını ve çabuk olmasını sağlıyor, bu otu dogum baslayınca suya koyuyorsun üzerine okunacak dualar var onları okuyorsun, bu ot suda acıldıkca senin rahminde çok çabuk acılıyormus doğum olduktan sonra da sudan hemen cıkarıyorsun ,ot kendini topluyor hemen , rahminde doğumdan sonra bu çiçek gıbı çok kolay toparlanıyormus..deneyen herkeste use yaramış.