Aysetugbak Damla________ rutin bi kontrol doğumuma az kaldığı için sanırım diye düşünüyorum çoğu kişi bu muayeneyi oluyor ama sancım öyle normal yalancı sancılar
Aysetugbak GzdeelikAkbacak Takılmasın canım her doktorun farklı tabi akışına bırak istersen erken git çok aklım takıldı diyorsan
Aysetugbak Fatmaaylin her an gelebilir yani canım 😍 çok heyecanlı inşallah sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın
Aysetugbak Haticeyildiz pek bilmiyorum canım doktorunla konuşunca daha net bi cevap alırsın hayırlısı ile gelsinde 😍
Prensinannesi Haticeyildiz bende 34 haftaligim 31 ocak diyor doktor ama bende 23 ocakta dogum yapmak istiyorum cunku 23 ocak dogum gunum benim siz niye 23 ocak istiyorsunuz acaba sizindemi dogum gununuz?😄
Haticeyildiz Prensinannesi yok benim nikah gunum 😀😀 ama o maksatla dusunmemistim ben sancim olmadan dogum yapmak istiyorum apar topar hastaneye gitmek istemiyorum fotografci gelicek ailem anadolu yakasinda ben avrupa yakasindayim onlar bikac gun onceden gelicek hazirlik yapicaz hastane odasini suslicez o yuzden planli olsun dedim 😀😀
Prensinannesi Aysetugbak bebegim daha donmedi eger dönerse normal dogum olacak ama dinmezse mecburu sezeryan
SalihaTelli 39haftaya girdik çok şükür, geleceği yok prensesin yerinde rahat😍 hayırlısıyla sağ sağlim gelsin inşallah, arada kasılmalarım oluyor ama bakalım 🙏🏻💞
Zeynepelin Aysetugbak bzde 37+5tyz doktrum bu hfta cati muayenesi yapick baklm normal gözüküyor demisti ins catim flnda uygundr🙏
Zeynepelin Emine_4680 genelde 38 ve sonrak haftalarda yapiliyor cnm acilma varmi catin durumu normale doguma uygun mu die kontrol ediliyor ama erkn yapan doktrlrda varmis