Kızlar selam
Normalde adet günüm 2 Nisan 4 gündür sadece peçeteye kahverengi akıntı şeklinde geldi ped ve çamaşırim hiç kirlenmedi 1yildir çocuk istiyoruz yaklaşık 2 ay önce de doktor polikistik over teşhisi koydu eşime ve bana ilaç verdi o kadar çok test yaptım ki umutsuzluk var sanırım şimdide böyle olunca acaba mi ki diye düşünüyorum yarın oruç tutmalı miyim sizce