Mervedgnkl ben ilk hamile olduğumu öğrendiğimde bir devlet hastanesine gittim, ordaki doktor bana dediki, sen riskli gebesin, normalde doğuramazsın, çocuk takılır, ultrasonda görünmez hep vajinal bakmak gerekir, gebelik şekerinde çıkar, tansiyonunda olur.. o gün o odadan ben hamileyim ama sanırım doğuramayacağım diyerek çıktım. Kendinize iyi bir doktor bulun, inanın herşey düzelecek. Doktorum hiç vajinal ultrason yapma gereği duymadı, tansiyonum şuam normal, şekerim keza öyle, diyetisyene gidiyorum. Herşey kontrollü anlayacağınız. İçinizi ferah tutun. O meleği nasip eden rabbim, kucağınıza almayıda nasip eder:)