Ben aksehir park hayata gidiyorum baştan beri Hicran hanıma. Doğumu da orda yapacağım nasipse uygulamaya göre son 13 gün. Salı kontrolüm var 38+2olacak. Bana da seyit bey daha iyi demişlerdi ilk gittiğimde sıra olmadığı için hicran hanıma gittim ama ben memnun
kaldigm icin birdaha baska bir yere randevu almadim.Gayet ilgili ve yardımcı oluyor.