bebeklerin_annesi Dragstar-07 cinsiyet belli değil ama oğlum olur sa GÖKTUĞ koymak istiyom Ama yiğit de düşündük
vesilece Dragstar-07 biz burdaki önerilerden Atlas’a karar verdik 🥰💙 Kıvanç Tatlıtuğda kurt koyacakmış 😳
ElifyV Dragstar-07 Alperen koyucaz inşallah nasipse. Alperen alpaeslan ve Metehan isimlerini çok beğeniyorum.
Cananyildiz vesilece ay onu bende gördüm şok oldum değişik olacağız dikkat cekecegiz diyede kurt koyulmaz ki çocuğun ismi
Beg90 Yiğit ve ya Arslan . Ben ikisini de koymak istiyorum ama bakalım son dakika neye karar vereceğiz 😊
elf0 Ebru-009 ben yağız yiğit istedim eşim yiğiti beğenmedi 🙄🙄 herkesi memnun etmek ne kadar zor eşimin istediğini ailem beğenmiyo kimse sen ne istiyosun o olsun demiyo herkes her bulduğum isme bi dalga geçiyo ben de iyice soğuyorum ne yapacağımı şaşırdım ama deniz demir ş düşünücem o da güzelmiş çok teşekkür ederiiim
Mommhappy elf0 Eltimin çocuklar Yalın ile Yağız aklında bulunsun. Eşim yiğiti beğenmedi demişsin alternatif 😀
zehraduman elf0 bizde de aynı sorun var en son eşimle ikimiz Duhan Atlas koymaya karar verdik şimdi de eşimin ailesi Atlas ismine taktı istemiyorlar ama sonuç olarak o benim çocuğum kimsenin düşüncesi umrumda değil açıkçası
DerinKoss Deha, Vefa, Kerem, Ali, Ata bu isimlerde kalsın burada 🥰 Biz oğlumuzun ismi konusunda “Asil Roy” olarak karar kıldık 👼🏻🤗♥️
Mommhappy Dragstar-07 En başta Asil koyacaktık ama herkes koymaya basladı diye Barlas a karar verdik 👼🏻💙 Barlaskoo geliyor..
Bebikomm Dragstar-07 aklımızda sevgililikten beri 2 isim var ama henüz değişir mi onlar mı olur bilemiyoruz 😂yiğit Ali yada Beyazıt Ali Ali benim en sevdiğim erkek ismi 🌸 diğerlerinde eşimin ne olur bilemiyoruz bizde