semanrakbas benim hamileligiin oncesi 3. 50du bunu dusurelim gebelige engel demisti kadin dogumcum ilaci baslamamla hamile kalmam bir olmustu nasip. Yani basindan beri ilac kullaniyorum. Her ay kan veriyorum ve ona gore dahiliye doktorum dozunu ayarliyo. 39.haftadayim dogumdan sonra da kontrole devam edicekmis yavas yavas dozu azaltarak biracakmisim. Cok sk gorulen bi sey aslinda