Deniskayar maalesef canım maalesef ki öyle… kolonyalar, parfümler,sabunlar,deterjanlar bana düşman Allahtan 17 günüm kaldı bitiyor bu koku çilesi 🙃
*Deterjan için bingo hipoalerjenik kullandım kokmuyor gerçekten diğerleri gibi ama yinede hafif bi kokusu var eşim asıyor çamaşırları ve baya havalandırıyorum
*yumuşatıcı asla koymuyorum yoksa o günüm felç 😂
*yatak odasında masanın üzerinde duran tim parfümleri vs dolaba kaldırdım hep, ne eşime kullandırıyorum ne kendim kullanıyorum
*bulaşık deterjanının içine çamaşır suyu damlatıyorum kokusunu alıyor
*şampuan kokusuna çözümüm sadece saçımı toplamak maalesef…
Umarım yardımcı olur 🥳