Fundyydrn Serapppp61 ilk kızımın adı derin Sahra şimdi doğacak olan Serra Nur fikir olsun diye söyledim ama Sare Alya da hoşuma gidiyor🥰
Ebru-009 Serapppp61 biz Hilal koyacağız. Bize önce hormon değerleri yüksek ikiz de olabilir dd dr. İsimlerimize uydurduk. Halil Hilal Ebru Duru diye düşündük. Tek olduğunu öğrendik Hilal koyacağız. Ama Lara; Başak ve Sare de beğendiğim isimlerden.
Satiyeak Gecen gun esimle kız ve erkek ismi arastirmaya basladik. Akay,simay erkek olursa kayra diye not ettik bakalim 😂
Rabiaderinsu 31 haftalık hamileyim derin Aslı Asya ala mercan falan filan derken sün rüyamda lalin ismini gördüm ve lalin koymaya karar verdik :)