nmtock41 Kdrbebgm 26+3 deyim denedim bugün çok şükür iyi geçti ama sahurda çok güzel beslendim protein sebze vitamin , ilaçlarımı da aldım .. gün içinde hep hareketliydi bebeğim inşallah böyle devam ederiz oruç tutmayı çok seviyorum mutlu oluyorum ..