nurakseki Hanımlar bebeğim 3 günlük. Memeyi bulamadı silikon ile emziriyorum. Wee marka da ağzına çok büyük geliyor. Yenidoğan için önereceğiniz bir marka model vs var mı çok zorda kaldım
Luliko Mamajo tavsiye ederim. E bebekte satılıyor. Benim bebeğim de onla daha rahat emdi wee babye göre