Arkadaşlar herkese merhaba ben 6+3 günlük hamileyim sırtım çok ağrıyor bir kaç şey okudum normal yazıyordu benim gibi olanlar var mı acaba ilk hamileliğimde düşük yapmıştım şimdi çok korkuyorum midem falan hiç bulanmıyor sadece sırt ağrım aşırı halsizlik ve uyku var geçen hafta doktora gittik herşey normaldi kese boyutuda iyiydi bir problem yoktu 3 gün sonra kalp atışını duymak için gidicez sizce sırt ağrısı bu haftada normal mi🥺