ehmedzadekonul yumurtlama döneminde adetle atılamayan yumurtalıklar birikip kist haline gelebiliyor demişti doktorum şuan bende 13+4 haftalığım ilk doğumumdan bu zamana kadar 2 yıl geçti 2 yıldır var bazen adetimle gidiyor bazen diğer ultrasonda çoğalıyor boyutu artıp küçülüyor . Doktorum bunların bir zararı yok dedi . Benimde sol tarafımdaydı ve felaket ağrı oluyordu hamilelik sırasında azaldı . Belki sizinde öyledir. Yumurtlamanız çok ise ve atamışssanız kiste dönüşmüş olabilir .