Nazlierdemir Kızlar demin bişey okudum stres yapmak kasların gevşemesini engelliyor doğumu geciktiriyormus 🙄 nasi becercez düşünmemeyi her gün acaba mi diyom ya çok skldim 🙄😔
betulyc Nazlierdemir 40+2 salı günü yatışım yapılacak suni sancı ile başlatılacak doğumum ve endişeliyim 🥹
Slnozclk Bende 39 oldum artık doğurmak istiyorum ama hiç bir belirti yok rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻