Nazlierdemir Kızlar demin bişey okudum stres yapmak kasların gevşemesini engelliyor doğumu geciktiriyormus 🙄 nasi becercez düşünmemeyi her gün acaba mi diyom ya çok skldim 🙄😔
ebru4567 Bnde yarın 41 oluyorum yarın yatisim yapılacak suni sancı ile doğum yapacam çünkü hiç sancım yok sanki hiç hamile değilmişim gibi🤔Allah’ım hayırlı doğum nasip etsin hepimizi bir sancida kurtarsın ins
ebru4567 Nazlierdemir Turgut Özal araştırma Hastanesi’ne gidiorum 41 oldum yarın yatış yapılıo suni sancı ne zaman verilir bilmiyorum ama devlette 41 kadar bekletiyor eğer bebekte bı skinti gorunmuyorsa