Bu haftalarda lekelenme normal mi peki canım benim sabah lekelenme oldu doktor bişey demedi Altan muayene etti aşırı sancın olursa kanaman olursa tekrar gel dedi şükür öyle bir şey olmadı bide salı günü tekrar kan ver dedi değer de yükselme olur inşallah