Kubraaatmr anladım, biz gittiğimizde vermişti çünkü yüksek derecede gerilik vardı. İmkanınız varsa kreşe verin çok faydasını görürsünüz. Çünkü çoğu çocuk yalnızlıktan konuşmuyor, biz ne kadar konuşsakta akranlarıyla bir arada olması çok daha etkili oluyor konuşmasında