gulayoz fakirin rose gold serisini almıştım çeyizime bazwn çaycıda demliyorum çayı ve süpeer oluyo çok pratik ve koku çatı acıtma gibi problemleri hiç yaşamadım. İstersem demlik kısmını çıkarıp kettle gibide kullanabiliyorum o çok prtaik oldu ekstra kettle almama hiç gerek kalmadı, demleme özelliğide çok iyi kaynatıp sonra suyu sadece aynı ısıda korumak için çalışıyor, sürekli kaynatıp bırakmıyor yani ben baya memnunum