ebru23 Kardii ya doktorlar maydanozu cok yemedikten sonra sorun yok diyo bide iltihap sokucu olarak kaynatiuolar ya o icilmez diyo
Kardii ebru23 evet zayıflamak için içiliyormuş genelde bende içerdim ama zayıflamak için değil severdim suyunu
MbsN Her yemegin icinde maydonoz var bizim evde 😅 her salatada herseyde maydonoz son ayim artik ve bir sey olmadi cok sukur 🙋🏻 Hastaneye yatmistim bir ara hamilelerin bolumune orda bile maydonozlu salata vermislerdi 😃 zarari olsa hamile bolumunde salatanin icinde maydonoz ne arasin
SerkanSinemne Kardii canım maydonoz yemenin bi zararı yok sadece suyunu ıcmıyceksın suyu düşük yapıyor ondan maydonoz yıyebılırsın bende yıyorum 26. Haftamdayım hiçbirşeyim yok
Kardii SerkanSinemne diğer zamanlarda da yiyen biri değildim bugün bi denk geldi onda da ayıkladım yarısını ağzıma geleni de çıkarttım
Kardii SevgiIbrahim normalde 10+6 olmuştuk bugün geö döllenme olduğu için doktor kendi tarih verdi ilk verdiği tarihe göre 10+6 dık tekrar değişti bugün 9+6 olduk 😁 cinsiyet için gün sayarken küçük çıktı minik canavarım 😀
Kardii Rabiaduru açıkçası her zaman diyorum şunu şunu sorucam diye kalp atışlarını duyunca bide kendisi oluşmuş artık elini ayaklarını hareket edişini görünce heyecandan hepsini sormayı unuttum 🙄😁
Merveanneoluyor Kardii 9+6da mı gördünüz hareketini😍😍 ben de yarın gideceğim 12hafta inşallah görürüz biz de🤲🏻🤲🏻🤗
Emelnur Kardii tskrlr cok şükür 20. Haftama geldim progesteron kullandım igneler vajinal jeller... tatilimizi iptal etmek zorunda kaldık kanamam olunca yattım sürekli sıkıcı sürecler bebiş iyi saglıklı dogsunda önemli olan o 🙏🏻
ebru23 Kardii ben kahvaltida severim koyde taze maydanoz kahvaltida cok iyi gidiyo burdakilar cok kart
Kardii ebru23 ben sevmem açıkcası bi dün denk geldim onu da ayıkladım ama kaldı yine ağzıma gelen maydonozu da çıkardım
Neroizm Kardii ben maydanozla ilgili sikinti oldugunu sadece bu platformda duydum ve hamileligimin basindan beri de yiyorum, yemeklere de koyuyorum. 27. Haftamdayim bir sikinti yasamadim.
Melissssa Kardii ben mide bulantılarım ve ağzımdaki acı tat yüzünden günde 2 bazen 3 limon yediğim olmuştur Allah a şükürler olsun 14 haftalığım bir problem olmadı
Rstasar Kardii arkadasim merhaba sebzemeyvedunyasindan aldigim yesil erik igrenc resmen tatli erik gondermisler sakin siparis etme pisman olursun paran bosa gitmesin yaz demistin alinca ,yazdim