Naziko Kızlar selam 30+1 im ve bu akşam hafif bir sol kasık ağrısı başladı Öyle dayanılmayacak bir ağrı değil Regl ağrısından daha hafif hatta Yine de merak ettim böyle bir durum yaşayan var mı bu haftalarda
Deniz2961 Naziko kasık ağrısı ve bebegn bir yerde toplnamsi skyti.ile.gttm.cgr gelistrci oldum.ilac kullnyrm
dnz_dnz Naziko benim de 30 bitiyor. Üç dört gündür karnımın alt kısmında adet ağrısı gibi ağrı oluyor. Uzanınca geçiyor ama daha önce hiç olmamıştı. Rahim büyüyordur falan diye umuyorum
Klcaysgl Naziko benim de adet ağrisi gibi vurup geçiyo kisa süreli cnm 31 haftaliğim bende kasilmalarda başladi
Naziko dnz_dnz bende öyle düşünmek istiyorum aynısını 17 18. Haftalarda da yaşadım kasık ağrısını doktorum rahmin büyüyor normal demişti.Ama 30 a gelince insan bir acaba diyor :(
dnz_dnz Naziko benim ilk defa 30 da oldu böyle ben de endişeliyim, bakalım inşallah zamanında sağlıkla gelir bebeklerimiz ❤️
Deletedmom727271 yalancı kasılmalar oluyor bu haftadan sonra doğuma kadar hissedilir. önemli olan dinlenince geçmesi ve çok şiddetli olmaması 😊