Gnc27 Merhabalar gebelik şekeri acaba doğumdan hemen sonra düzeliyor mu ?Belli bir süre mi geçiyor ?Cok merak ediyorum ..bende var umarım hemen geçer 😢tatlılara saldıracağım sanırım ..
Melekk-911 Gnc27 bende de var.ay inşallah doğumdan sonra geçer. Ramazanda geldi ya 2gundur iftar davetlerinden tatlı falan götürüyorum hep 😔 ne olacak böyle bilmiyorum.insallah sagsalim kucağımıza alırız
Kbrkrt Gnc27 benim doğumdan sonra birkaç hafta içinde düzeldi şimdi ikinciye hamileyim bakalım bunda çıkmayabilir dedi doktor inşallah çıkmaz çok zor bir süreç Sabır diliyorum🙏 Ama her işte bir hayır vardır güzel beslenip yürüyüş yaptığım için son 4 ayımda 7 kilo vermiştim ve 50 dkkada normal doğum yaptım
Gnc27 Ay_97 benim şekerim aslında reaktif hipoglisemi ,yani yedikten 1 saat sonra devamlı şekerim düşüyor 😔dün mesela 58 e düşmüştü ..akşamları da bazen yükseliyor ,tokluk 155 cıkmıstı
Gnc27 Melekk-911 aminnn ya Evt ,rüyama giriyor hatta resmen😔çok zor bu şeker..dilerim sağlıkla bebeklerimize kavuşuruz ve normal günlere döneriz 🙏
Svmnsm Ya sormayın hem yatış hem diyet. Çok mutsuzum aklım hep tatlılarda çikolatada. Zamanda geçmiyor 😔
Gnc27 Kbrkrt çok iyi o zaman maşallah 🙏doğumdan sonra hemen geçmezse naparım bilmyorım ben saat başı bişeyler yemek zorunda kalıyorum ,bebeğime bakarken çok zorlanırım 😢hu da bir imtihan gibi sanki ..çok zor oldu benim için..mahvoldum yani