Ecceee NslhnAltun5580 benim bir ay önce sizin gibiydi çok acıyordu şimdi 20.haftadayım bu ara rahatladı, azaldı..belki herkeste farklı oluyordur
Ozlemdrn NslhnAltun5580 benim ilk haftalarda oldu sonra geçti gecer canim insallah üzülme daha yeniyse bebis biraz zamanla geçer 🤗
Hatice_gzr2505 NslhnAltun5580 benim ilk ay oldu sonra geçti bir daha yaşamadım ama göğüslerim normal şiş davul gibi
hasretvarol Benim koltuk altlarım bile çok ağrıyordu kollarımı kapatamıyordum memelerim o kadar acımadı ama
Ozlemdrn NslhnAltun5580 gecer canim benimkiler taş gibiydi basil agriyodu 14 deyiz valla nasil geçti anlamadım gecer korkma evde biraz sutyenini kullanma rahatla biraz rahat edersin insallah tez zamanda gecer annelik hamilelikte basliyo🥰
Ponyo NslhnAltun5580 Benim de ilk aydan itibaren çok şişmişti hassas ve sızlıyordu çok. 20. Haftalarda bir anda hassasiyeti geçti ve sonradan da şişliği indi küçüldü şimdi analamadım niye geri küçüldü😅🤣 Ama çok rahatladım hassasiyet bitince..