minikoglummm Kızlarr Ankara şehir hastanesinde kontrol ve doğum yapanlar memnun musunuz tavsiye eder misiniz. Bir de şehir hastanesi dışında Ankara’da en iyi kadın doğum hastanesi tavsiyeniz nedir?
Sinemmmmm58 minikoglummm ben 20 ay once yapmistim dogumumu cok memnun kalmistim tam korona zamani olmasina ragmen cok cok memnun kaldim simdi 2. Gebeligim yine orda kontroldeyim ve dogumu orda yapicam insallah
Odalu Bende 2020 de doğum yaptım ve çok memnun kaldım. İkinci gebelihim ve bu doğumu da orada yapmayı düşünüyorum