55-61-92 benimde reflüm var ve cok erken haftalarda 2 hafta kadar mide yanması cektım gece agzıma acı su gelerek uyanıp afedersınız istifar edıyorum 23. Haftadan sonraydı sanırım doktoruma syledı rennıe vermısti işe yaramadı gavıscon verdı oda hafıflettı ama tekrar baslatto baktı yapamadı senınkı reflü en ıyısı lansor verıyım dedı bu önceki kullandığım lansor gbı degıl daha küçük bende özele gidiyorum bu arada sagolsun doktorum beni mıde yanmasından kurtardı bıde 1 gun ıcıyorum 3 4 gün koruyor cok şükür 33 haftalıgız hc mıde yanması cekmedım o 2 hafta dısında