Busragndz7 Şuan 10 haftalık hamileyim öğrendiğim ilk günden beri geçmeyen mide bulantıları halsizlik sizlerin de böyle mi geçiyor gebeliği? Bir de bulantısız enerjili günler ne zaman geri gelicek 🥲
yigitinannesiiiii Busragndz7 biran önce bitsin ben 12. Haftaya giricem azalıcağı yerde arttı benim bulantılarım yediğim şeyi çıkartmıyordum normalde sabah bulantısı çok oluyordu 2 gündür yediğimide çıkartıyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
kahvesever__ Busragndz7 bende çok çektim 4 ay sürdü sonra geçti tekrardan başladı ama ara ara oluyor daha dün kustum içim dışıma geçti
Asli1453 Busragndz7 benimde coktu bişey yiyemiyordum şuan 15haftalik olduk ve çok şükür geçti bulantılarım orucumuda tutuyorum şimdilik iyi gidiyor
ehmedzadekonul Bende 4 haftalik çok kötü bulantim var. Acaba bulanti ilaci filan yazarmi doktora söylesek
Busragndz7 ehmedzadekonul Prilam Dr kullanıyorum doktor tavsiyesiyle ilk içtiğim günler de iyiydim ama bünye alıştıkca o da etki etmiyor sanırım
mihribanevrim Haftaya kadar günde on kez kusma + kilo kaybı. 20. Haftadan sonra azalma ve kilo alımı. Şuan 27. Hafta ama geçmiş sayılmaz hala bulantılar devam ediyor sadece kusma yok.
ifakatyildiz Busragndz7 Ahh bende o günün gelmesini o kadar çok bekliyorum ki 14. haftadayım hala geçmedi.
teachering06 Prilam kullanmaya başladım bitti:) 9+3teyim, 6+1den beri kullanıyorum günde 2 kez. Tekrar aynı şeyi yaşarım korkusuyla prilamıda kesemiyorum. 1 ayda 7 kg vermiştim kusmaktan ve yiyememekten..