Kızlar bu ay bat 16 nisan geçen lekelenmeler yaşamıştım hamile sanmıştım kendimi ama negatif çıktı. kontrole gittiğimde doktor hiç ilgilenmemişti sürekli adet olacak gibi ağrı yaşadığımı göğüslerimin hep şişkin ve çok ağrıdığını anlatmıştım(son 3 aydır hep böyle) bazı kadınlarda olur dedi geçiştirdi belki kist vardır dedim baksanız dedim öyle baktı 4,5-5 cm kistim olduğunu önemli bişey değil adetle düşer dedi (tek bir tarafa baktı cihazı karnıma koyar koymaz çekti) hormon testi istememe rağmen yapmadı 3 ay sonra gel dedi.folik asit önerdi çocuk için o kadar. Canım sıkıldı ama evlenmeden öncede birkaç kontrolde kistler için korkutmuşlardı acil ameliyat diyen bile oldu cm lik kistim olmadığı halde küçük 3 tane görmüşlerdi.diğer aylar kontrole gittiğimde kist görmemişlerdi her doktor hep farklı şey söylemişti .hiç kistin yok demişti son gittiğim doktor nasıl olur hep var dedilrr sdetle düşmüş olmasın dediğimde adetle kist mi düşermiş öyle saçma şey mi olur yanlış görmüşlerdir demişti doktor.O korona döneminde doktor doktor özel devlet ne varsa gezmiştim tramva oldu.2 günsonra aile hekiminde gittim hasta olduğum için o ara ordada anlattım durumu sağlık ocakları yapıyor hormon testi şu şu günlerde ama ben yokum özele git dedi o da birşey yapmadı.(özele gitmeyi bende biliyorum ama şehirden çok uzak yaşadığımız ve işlerimizde müsait olmadığı için devlete gittik ve ben tekrar gerekli gereksiz yere yıpranmaya cesaret edemedim hep.)Neyse çok uzattım geçtiğimiz ay çok şiddetli baş ve göğüs ağrısıyla adeti geçirdim aralıksız hiç geçmeyen kafamı duvarlara vurmak istediğim bir ağrıydı günde 4 kere ağrı kesici içtim asla geçmedi.adetim geçince rahatladım ama göğüs ağrım hala geçmedi kist böyle yapar mı kızlar 4 aydır çocukta olmayınca prolaktin yüksekliği sorunu nu duydum kadınlarda araştırdım baş ağrısı yaparmış ama göğüste ağrı yapar mı? herşeyi ayarlayıp Doktora gitmem lazım biliyorum ama gidene kadar acaba bu ayda olmayacak mı acaba kist hala var mı? Acaba bu göğüs ve baş ağrısı prolaktin yüksekliğinden mi derken 4 gün önce soğan kürüne başladım o iş yoğunluğunda ne yapıp ne edip taze kaynatıp günde 2 kere içtim ama bu seferde bilmeden ne yapıyorum başka bir hormona zarar mı veriyorum ya daha da kötü olursa diye kaygı durum bozukluğu yaşadım resmen 15 gün ne olursa olsun içeyim diye devam edicem sanırım.testete dişli aslan pençesininde prolaktini düşürdüğünü duydum dokrtora gitmeden bir kez de onu mu denesem? Bunları kullanıp fayda gören var mı prolaktini yüksek çıkanların belirtileri nelerdi?Tekirdağda önerebileceğiniz iyi bir kadın doğum doktoru var mı kızlar ben tekrar doktor faciası yaşayıp kötü günler yaşamaktan korkuyorum:(