Ben de 37den 39 numara ayakkabıya geçeli aylar oldu. Naparsam azalmıyor benim öyle ödem şeklinde kaldı valla. Tek ümidim doğurunca fıss diye tüm ödemlerimin sönmesi inşallah😅
Ellerim de öyle artık elim ayağım çok tutmuyo gibi valla şiş ve sinir sıkışması oluyor geceleri😬🥸