Doğumuma yaklaşık 1 hafta var ve hala dışarıda üç meme var, içeri girmediler. Acısı tamamen geçti ama doktorum doğum sonrasına kadar içine girmez, bu şekilde doğum sonrasını bekleyeceksin dedi. 2 aydır bu şekildeyim, kabız olmamaya dikkat edin. Tekrar çok geçmiş olsun