Kebessack123 Merikooo geceden su stoğu yapmakta fayda var hamilelikte özellikke daha çok su içmek gerekiyor enfeksiyon olmaması için ben yaşadım gerçekten çok zor ve kötü geçti dikkat edin su içmeye ☺️
Bsraa59 Cansuadaa al benden de o kadar 4 aylığım ilk gün bi deniym dedim son2 saat kala fenalaştım o yüzden tutamıyorum 🙁
Bsraa59 Kebessack123 işte küçük daha bi sıkıntı olmaz diye tutıyım dedim ama olmadı bu sene nasip değilmişş
Oznurrf Kizlar bende 29 haftaligim tutuyorum allhaa şükür de bebek gün içinde hareket etmiyo sizinde öyle mi
Kebessack123 Oznurrf bazen banada hareket etmiyor gibi geliyor ama yemek yedikten sonra çok hareketli oluyor açlıktan olabilir bence